2010. október 8., péntek

Játék az ÉLET! Tényleg, Te szeretsz játszani?

Biztosan hallotad már, hogy játék az élet...
persze csak annak, aki tud játszani és persze szeret is.

Egyébként Te hogy állsz a játékokkal?

Nekem egyszer egy ismerősöm azt mondta,
hogy addig fiatal valaki, amíg még szeret játszatni.

Most jut eszembe, van kedvec játékod?
Sakk? Römi? Póker? Vagy valami más?

********************************
És hogy állsz a "szerencse" kérdésével?
********************************

Elárulom Neked, hogy jómagam nem szeretem
a szerencsére bízni a dolgokat!

Remélem Te sem :)

Hogy ezzel mit is akartam mondani?

*************************************
Egy játék, amely nem a szerencsén múlik
*************************************

Szinte már hallom a reakciót: " Na persze, ilyen nincs! "

Nos, jómagam hónapok óta része vagyok egy olyan játéknak,
amely nem a szerencsén alapul.

Az elején nem is vettem túl komolyan,
de most már látom, ez egy nagyon jó játék!

>>> Van izgalom, szórakozás, biztonság, nyeremény és sok minden más!

2 tényező viszont kimarad, és ez a legjobb az egészben:

NINCS veszteség és NINCS szerencse.

Jól hangzik ugye?? Meghiszem azt!

Ha érdekel, add meg a neved és az email címed, és elárulom, hogy melyik ez a játék:






Név*:
E-mail cím*:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése